לרגל השקת החנות 10% הנחה על כל המוצרים.

5 סיבות מובילות מדוע שילוט חשוב לעסק שלך

תוכן עניינים

שילוט הוא חלק חשוב מהעסק שלך. השילוט של העסק שלך יכול להיות כל דבר, החל משלטי קיר, שילוט חלונות, שלטי מדרכות, שלטי רצפה ועוד. למרות שכל אחד מאלה עשוי לשרת מטרה אחרת, אם נעשה נכון, שילוט טוב מספק ללקוחות שלך וללקוחות הפוטנציאליים רמזים תקשורתיים עדינים, אך חשובים, מגביר את המודעות למותג, ובסופו של דבר, הוא יכול לעזור לך להמיר מכירה.

בין אם אתם משתמשים בשלטים למטרות פונקציונליות או למיתוג, חשוב לזכור שה-Lemon AD של הלקוח הוא לא רק הלוגו שלכם, אלא כל החוויה מההיכרות ועד סגירת המכירה, וכל מה שביניהם. הצגת הלקוחות שלך עם שילוט ברור, תמציתי וממותג הוא חלק חשוב מהפאזל העסקי שלך. כדי להבטיח שהשלטים שלך עובדים בשבילך וכדי להביא אור לכמה רעיונות חדשים, הנה 5 הסיבות המובילות שלנו מדוע שילוט לעסק שלך הוא חשוב.

מספק תקשורת ברורה

כאשר לקוחות מופגזים במידע רב מדי – חשבו על סימנים המכילים טקסט ו/או גרפיקה מוגזמת – הם יכולים לחוות מה שנקרא עומס קוגניטיבי. כאשר זה קורה, זיכרון העבודה של הלקוחות שלך לא יכול לעבד את "עומס יתר" המידע שהם מקבלים. מכיוון שללקוחות יש כמות מוגבלת של זיכרון עבודה, כאשר הם מתמודדים עם יותר מדי מידע בבת אחת, זה לא רק יכול לתת להם תפיסה שלילית של המותג שלך, אלא זה יכול גם להשפיע לרעה על יכולות קבלת ההחלטות שלהם, אשר הוא הדבר האחרון שאתה רוצה כבעל עסק. מתן תקשורת ברורה באמצעות שילוט היא דרך מצוינת לבטל את המחסום הזה בין עומס קוגניטיבי ולהגדיל את הסיכוי לרכישות על ידי משתמש הקצה.

שני סוגי תקשורת נפוצים באמצעות שילוט הם שילוט הכוונה ושילוט תקני בטיחות.

  • המטרה של שילוט הכוונה היא להדריך את הלקוחות שלך למקום כלשהו, ​​וכמה דוגמאות נפוצות עשויות להיות שירותים, חניה, שירות לקוחות, קופאית, מידע, משרד ראשי, משרדים ספציפיים במקרה של ריבוי בניינים של דיירים, וכן הלאה.
  • שילוט תקן בטיחות נועד להתריע על מפגעים, לזהות מיקומים של ציוד בטיחות (מטפים, עזרה ראשונה, AED), להתריע מפני סכנה ואזורים בהם יש לנקוט זהירות, לזהות דרכי יציאה ו/או דלתות, ובשנים האחרונות. חודשים, לספק אמצעי בטיחות הקשורים ל-COVID הנוגעים להנחיות להתרחקות חברתית, לתסמינים הקשורים ל-COVID, וטיפים כיצד "לעצור את ההתפשטות".

מעביר אופי מותג + זהות

חשבו על זה: אם העסק שלכם משתמש בגופן גחמני כמו פפירוס, ואתם רופאים, מבחוץ פנימה, המשרד שלכם נראה יותר כמו חנות כרטיסים ופחות כמו רופא. הבחירות שאתה עושה במיתוג חשובות, ושמירה על עקביות בכל החלל שלך חשובה אפילו יותר.

סקר של FedEx משנת 2012 מצא כי 76% מהצרכנים ייכנסו לחנות שמעולם לא ביקרו בה בהתבסס על עוצמת השילוט, אך חשוב מכך, 52% אמרו שהם לא ששים לקנות אם השלטים לא היו עשויים היטב (קוגניטיבית) עומס יתר יכול לבוא לידי ביטוי כאן). מה זה אומר לעסקים? שילוט הוא חשוב, אבל לוודא שהוא מתאים לחזון המותג שלך חשוב יותר. בנוסף, שלטי הפנים שלך מרחיבים את החוויה הממותגת, ומעניקים לך יותר הזדמנות לא רק להמיר מכירה, אלא גם להציג את עצמך כמוביל בחלל שלך.

אז איך אתה יכול להבטיח שהשילוט שלך משקף את האופי והזהות של המותג שלך? עבודה עם מעצב וביצוע הנחיות הלהקה שלך היא הכרחי. שימו לב במיוחד ליצירת הלוגו שלכם (גנרי הוא קוטל מותגים), גודל הגופן (גדול יותר הוא בדרך כלל טוב יותר), הצבעים המשמשים (חשבו על הצבעים המשמשים למותגים כמו קולה, תפוח, הום דיפו וכו'), והניגודיות בין הצבעים המשמשים בשילוט שלך – יותר ניגודיות בדרך כלל טובה יותר.

מגביר את המודעות למותג

כמו עם אופי וזהות המותג, אתה רוצה שהשילוט שלך יספר ללקוחות פוטנציאליים במהירות ובפשטות על מה המותג שלך, כך שהשילוט שלך צריך לתת רושם ראשוני נהדר לכל מי ולכל מי שרואה אותו. בנוסף, שילוט הפנים שלך, בין אם זה לצורך מיתוג או בטיחות, ממותג כהלכה, יגדיל עוד יותר את מספר הפעמים שאדם רואה את הלוגו שלך, וישמור על המותג שלך בראש שלי.

תוך התחשבות בשני הטיפים שלמעלה, סיעור מוחות על הדרכים הטובות ביותר להציג את המותג שלך באמצעות השילוט שלך – כולל גרפיקה, גופנים וצבעים, שלטים מוארים – מה שמאפשר לך להתבלט מהמתחרים במקומות שונים לאורך מסע הלקוח. זה יאפשר לך לדחוף את הלקוחות שלך קרוב יותר למכירה מבלי להיות דוחף. זכור, עם שילוט טוב, השינויים הקטנים ביותר יכולים לעשות את כל ההבדל.

להגיע לקהל הנכון

כדי להיות יעיל, השילוט שלך חייב להגיע ללקוחות שאתה מחפש במראה, בתחושה ובהודעות. בעוד עסקים מבקשים לפרוץ את הרעש, ברגע שלקוח נמצא במקום העסק שלך, ה"רעש" היחיד לפרוץ הוא שלך. יש לך את הלקוח הנכון, בזמן הנכון, אבל האם יש לך את המסר הנכון? שילוט ברור יכול לעשות את כל ההבדל (ראה את הטיפ שלנו על תקשורת ברורה למעלה אם אתה צריך רענון).

בעוד צורות רבות של שיווק כופים על הלקוח, קחו בחשבון את הפרסומת באוויר ששוברת את תוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם, השילוט עוזר ללקוח. כאשר נעשה נכון, הוא מספק ללקוח את מה שהוא צריך ומאפשר לו, בעזרתך, להיות בשליטה על החוויה שלו. מסיבה זו, שלטים יכולים וסביר להניח שיהפכו לקוחות פוטנציאליים ללקוחות. זה לא דוחף, ואתה מגיע לקהל הנכון כמעט בכל פעם, מה שלא ניתן לומר לגבי צורות שיווק אחרות.

אסטרטגיה חסכונית

שילוט יכול להיות חסכוני ביותר בהשוואה לפרסום בסגנון תשלום לפי הופעה (PPI) שבו אתה משלם עבור כל פרסומת שמוצגת באמצעות דואר אלקטרוני, במדיה חברתית ודרך כלי מדיה אחרים כמו טלוויזיה, רדיו, דפוס וכדומה. עַל. שילוט, לעומת זאת, הוא עלות חד פעמית מראש שיכולה להימשך כמעט ללא הגבלת זמן, מה שהופך אותו להשקעה נבונה ומשתלמת של הדולרים העסקיים שהרווחתם קשה. תשתף פעולה עם כל הסיבות לעיל, וקיבלת אסטרטגיית אש בטוחה שתוביל אותך לחוויות לקוח טובות יותר ולעלות נמוכה יותר של רכישה.

יש לכם שאלות כיצד ליצור את השילוט האופטימלי עבורכם ועבור העסק שלכם? צור איתנו קשר עוד היום, והמומחים שלנו יעזרו לך לגרום להשקעה בשילוט שלך להניב דיבידנדים עכשיו וגם בעתיד.

שילוט לעסק הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגית שיווק מנצחת שתפעיף את העסק שלכם קדימה, הנה 5 דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמזמינים אחד.